فهرست مطالب

قیمت میلگرد بستر

قیمت میلگرد بستر

میلگرد بستر، میلگردی است که جهت افزایش استحکام ساختمان و هم چنین تقویت بسترهای افقی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع، این قطعه فولادی یکی از الزامات استفاده برای به حداقل رساندن خسارات ناشی از زلزله می باشد، از طرفی، برای اتصال تیغه های دیوار نیز ضروری می باشد. از این رو با توجه به اهمیت استفاده از آن، موردی که برای کارفرمایان اهمیت پیدا می کند، خرید و قیمت میلگرد بستر است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

هر آن چه که از میلگرد بستر باید بدانیم

جنس این میلگرد از فولاد است و از سیم های فولادی به ضخامت چهار میلی متر ساخته می شود. نکته ای که وجود دارد این است که این نوع میلگرد در شرایط ناپایدار دچار زنگ زدگی می شود و نیاز است که جهت پیشگیری از بروز این حالت، دارای پوشش گالوانیزه شود. برای انجام این روش، مقدار معینی فلز کروم به آلیاژ اضافه می شود که نه تنها میزان استحکام بالا می رود، بلکه از زنگ زدگی و خوردگی نیز پیشگیری خواهد شد.

میلگرد بستر را می توان در هر دو نوع ساده و آجدار تهیه کرد که آجدار بودن شان کمک می کند تا چسبندگی بیشتری با ملات پیدا کنند و کارایی بهتری هم خواهند داشت. در ساخت این قطعه فولادی از دو مفتول آجدار استفاده می شود که به گونه ای به یکدیگر متصل می شوند که فرم زیگزاگ پیدا می کنند. این میلگردها از نوع خرپایی هستند و اگر به صورت عمود بر دو مفتول قرار بگیرند، مدل نردبانی می شوند که خرپایی ها سختی بیشتری دارند و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی از مواردی مهمی که می توانیم به آن اشاره کنیم این است که حتما برای تان پیش آمده که دیده باشید دیوارهای قدیمی بعد از گذشت سال ها، حالت اولیه خود را از دست می دهند و ترک برمی دارند و استفاده از میلگرد بستر به رفع این مشکل کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید (فروش عمده میلگرد صادراتی،انواع شمش فولادی)

تصویر-قیمت-میلگرد-بستر-رستاک-7456

خرید میلگرد بستر

یکی از مهم ترین مواردی که هنگام خرید میلگرد بستر باید به آن اهمیت داده شود، استحکام این قطعه است که با توجه به این که به دو فرم خرپایی و نردبانی در بازار یافت می شود، باید به این مساله توجه داشته باشید که مدل های خرپایی از مقاومت بالاتری برخوردار هستند و بیشتر دز بازار خریداری می شوند. از دیگر مواردی که در زمان خرید باید به آن توجه داشت، میزان فولاد به کار رفته در این قطعه است که ارزش آن را نیز مشخص می کند و بر قیمت نیز تاثیر می گذارد.

بیشتر بخوانید(پروفیل استیل،کوتینگ فلزات چیست؟)

قیمت میلگرد بستر چقدر است؟

همان طور که می دانید، کارخانه های مختلفی در ایران مشغول تولید این قطعه فولادی هستند و زمانی که صحبت از قیمت می شود، باید این را در نظر داشته باشید که عوامل مختلفی مانند میزان استحکام و فولاد به کار رفته و هم چنین کارخانه سازنده دخیل هستند و ممکن است قیمت ها به طور روزانه تغییر کند. با این حال، یکی از مزایایی که میلگرد بستر دارد، مقرون به صرفه بودن آن است و تنها نیم درصد هزینه های ساخت و ساز را شامل می شود که در مقایسه با دیگر هزینه ها، بسیار ناچیز می باشد.

گروه رستاک، با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان خود عرضه می کند و شما می توانید در صورت نیاز و دریافت مشاوره های لازم، با کارشناسان رستاک تماس بگیرید تا خرید باکیفیت و مقرون به صرفه ای را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید(پروفیل آلومینیومی،میلگرد آرین)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *